Film på kjøkkenet
I går hadde Dyveke, Ben og jeg kino på kjøkkenet!
I forbindelse med denne fotoutstillingen jeg har jobbet med i det siste fikk jeg låne en videoprojektor fra LIPA mot at jeg lovte at den alltid ble holdt under oppsyn. Dermed var det utelukket å la den stå igjen i galleriet over natten og det var ikke noe annet for meg å gjøre enn å ta den med meg hjem om kvelden.
Så i går så vi "Amadeus" på kjøkkenveggen! Endelig noe vi kunne bruke den store, hvite veggen til!

Det er ikke så lett å ta bilder i mørket, men det øverste er hodet til Ben + kjøkkenveggen med filmen på (hvis dere ser nøye etter så kanskje dere kan se den...) og det nederste er et bilde av "skjermen" vår. Den var vel ca 3 meter bred, tenker jeg... Og bildekvaliteten var kjempebra! Lyden kjørte vi gjennom Dyvekes stereoanlegg, så vi hadde en ultimat filmopplevelse på kjøkkengulvet!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home