Hvorfor...
- lager Nivea after sun krem og skriver med bitteliten skrift nederst på flaska at den inneholder selvbrunende ingredienser? (skal tro jeg fikk litt av et sjokk når jeg så meg selv i speilet i dag morges...)
- må det alltid regne dagen etter det har vært strålende sol og alle er kjempeglade?
- må folk drive å tilby meg jobber i Norge i ett sett? Jeg hadde jo bestemt meg for å bli i England! (Ja, nå kommer jeg til Moss ganske kjapt etter påske og blir på ubestemt tid...)
- har jeg så masse ting? Det er veldig upraktisk.
- dør ikke potteplanta mi selv om jeg ikke vanner den, og den så og si aldri får sol?
- lærer jeg aldri at en pint er litt mer enn en Ringnes-flaske og derfor bør man ikke drikke 4 stykker på en onsdag? Spesielt ikke når man er sammen med alle de gamle (vel, ikke så gamle, men over 30...) og erfarne tekniker-gutta på LIPA...
- må alltid alt skje på samme dag?
- har Thea sluttet å skrive morsomme kommentarer på siden min? Og nå som jeg har vært så flink til å skrive og greier...
- klarer jeg ikke å holde rommet mitt ryddig?
- sitter jeg her og skriver bare tull når jeg egentlig burde legge meg?
3 Comments:
Tine!!!
ikke skryt men jeg har dårlig tid
om dagen og skjøner ikke det du har skrevet om dagen sorry.
jeg skjønner du har stått på!
jeg har kjøpt meg turn-drakt med tilbehør hårstrikk og shorts.
Nå er det påskeferie vi skal på hytta og kanskje måleng lund kommer.
Pappa har operert foten gikk på
krykker en dag og kastet dem
(det betyr at han ikke gikk på dem
mer)
gleder meg til du kommer
lillesøster
Hei Thea!
Ja, jeg skjønner at noe av det jeg har skrevet har vært litt vanskelig å forstå, spesielt det som var på engelsk!
Men det er like viktig at du skriver om det du gjør som at du leser om det jeg gjør! Jeg vil jo vite hva du holder på med også, vet du!
Vi sees kjempesnart! Ha en fin påskeferie og hils alle i familien!
Tine!!!
ja,du har endelig skjønt det tine!
jeg har jo fortalt deg at jeg har kjøpt meg turn-drakt den har vi bestilt på internet med lit hjelp
av nora
ja jeg kan fortele om hva jeg jør om dagen jeg var på turn på fredag
jeg skal på turn stevne i fredrikstad
ellers er jeg på skolen om dagen
og lærer masse tul(det var en spøk)
vi drar på hytta i dag 8/4-06
da kan jeg ikke skrive til deg
søren også
lillesøster
Post a Comment
<< Home