Friday, April 14

Hjemreise i boks!

Da har jeg bestilt flybillett hjem tirsdag den 25. april. Lander på Torp kl. 16:25 med mindre RyanAir bestemmer seg for å lande et annet sted, en militærflyplass i Irland for eksempel...

Gleder meg til å se alle! Cappuccino og is på Mors høres bra ut! Men det blir trist å dra fra Liverpool også... Her om dagen gikk jeg rundt og bare tittet på byen, og plutselig la jeg merke til masse ting jeg aldri har lagt merke til før. Jeg så meg virkelig rundt for en gangs skyld, i stedet for å bare løpe rundt. Viste dere forresten at Liverpool er den byen i England (unntatt London) som har flest verneverdige bygninger?

Men det blir helt sikkert ikke siste gang jeg er i Liverpool! Dyveke er jo der et år til, og Mark (snekkeren på LIPA) er jo alltid der, og helt sikkert flere av vennene mine blir igjen. Det som gjør det litt spesielt trist å dra er at jeg drar før alle andre. Men jeg slipper i alle fall å være den som sitter igjen alene til slutt!

1 Comments:

At 12:44 am, Anonymous Anonymous said...

Da kan du kanskje ta en tur til Bergen og da?
(Mors er kos. Gleder meg til Fars åpner)

 

Post a Comment

<< Home