Monday, November 20

Snart klart for flytting!

Vi har nå funnet en leilighet! Jippi! Den ligger midt i London, i Camden, sykkelavstand til Oxford Street, Piccadilly Circus og alle andre turistfeller! Den er ganske liten, men har soverom, stue, kjøkken og bad, og noe stort mer trenger vi ikke. Noe stort mer har vi ikke råd til...

Så nå venter vi bare på at Mr og Mrs Lucas skal flytte til Kypros og så flytter vi inn!

1 Comments:

At 9:30 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei!
Håper leiligheten er fin!
Lykke til.


Lillesøster(Thea)

 

Post a Comment

<< Home