Litt bilder:
Først noen bilder av leiligheten:
Kjøkkenet er litt vanskelig å ta bilder av fordi det er ikke så veldig stort... Står du i døråpningen er kjøleskapet i veien for bildet og står du i det motsatte hjørnet er kjøleskapet det eneste du får bilde av. Men jeg har gjort mitt beste....
Stua ser slik ut:
Og med Ben ser den slik ut:
Så fra juletrelystenning på Trafalgar Square:


0 Comments:
Post a Comment
<< Home