Sunday, December 10

Litt bilder:

Først noen bilder av leiligheten:

Kjøkkenet er litt vanskelig å ta bilder av fordi det er ikke så veldig stort... Står du i døråpningen er kjøleskapet i veien for bildet og står du i det motsatte hjørnet er kjøleskapet det eneste du får bilde av. Men jeg har gjort mitt beste....


Stua ser slik ut:




Og med Ben ser den slik ut:


Så fra juletrelystenning på Trafalgar Square:

Det var bra med nordmenn på Trafalgar Square.

Dette er Sølvguttene sett bakfra, med Kronprinsesse Mette-Marit ved mikrofonen og Kronprinsen kan så vidt skimtes helt til venstre i bildet. Hvis jeg klarer å finne ut hvordan man legger ut videoer på denne bloggen skal dere få se / høre Trafalgar Square stemme i "Ja, vi elsker".

Her er julegrana tent. Lord Nelson og Big Ben i bakgrunnen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home