Thursday, December 7

I tilfelle noen er veldig bekymret...

...etter å ha hørt at London var truffet av en tornado i dag:
Vi har det bare bra!

For å være ærlig har vi ikke merket noen tornado. Jeg visste ikke noe om noen tornado før jeg leste om det på Aftenposten.no akkurat nå.

Det tordnet og lynte litt tidligere i morges, og regnet i ca. 5 minutter. Og vi så et helikopter som muligens kan ha vært et ambulansehelikopter (siden det står på BBC.co.uk at et ambulansehelikopter ble brukt i redningsarbeidet). Men er det vi har merket til ustabile vær-fenomen i London. Ikke at et helikopter er et vær-fenomen, men...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home