I tilfelle noen er veldig bekymret...
...etter å ha hørt at London var truffet av en tornado i dag:
Vi har det bare bra!
For å være ærlig har vi ikke merket noen tornado. Jeg visste ikke noe om noen tornado før jeg leste om det på Aftenposten.no akkurat nå.
Det tordnet og lynte litt tidligere i morges, og regnet i ca. 5 minutter. Og vi så et helikopter som muligens kan ha vært et ambulansehelikopter (siden det står på BBC.co.uk at et ambulansehelikopter ble brukt i redningsarbeidet). Men er det vi har merket til ustabile vær-fenomen i London. Ikke at et helikopter er et vær-fenomen, men...


0 Comments:
Post a Comment
<< Home