posted by Tine @ 8:50 pm 1 comments
Hei Tine!Julehilsen fra Høienhaldgaten med nesten tyve julekakespisere. Hilsen Astri & Farfar. Alle de andre hilser også!
Post a Comment
<< Home
Jeg bor i Tromsø, i en koselig liten leilighet ute i fjorden, og jobber som inspisient ved Hålogaland Teater.
View my complete profile
1 Comments:
Hei Tine!
Julehilsen fra Høienhaldgaten med nesten tyve julekakespisere.
Hilsen Astri & Farfar. Alle de andre hilser også!
Post a Comment
<< Home