Sunday, December 10

London by Night!










1 Comments:

At 5:13 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei Tine!
Julehilsen fra Høienhaldgaten med nesten tyve julekakespisere.
Hilsen Astri & Farfar. Alle de andre hilser også!

 

Post a Comment

<< Home