Wednesday, January 3

Godt nytt år!

Da skriver vi 2007 - oj, oj, oj som tiden flyr!

Nyttårsfeiringen vår fant sted i Northampton av alle steder, en liten by ca en times togtur nordvest for London. For å forklare hva slags sted Northampton er kan jeg jo begynne med å si hvilken respons jeg fikk når jeg fortalte folkene på jobben at jeg skulle feire nyttår der: Why?
Northampton har en Carlsberg-fabrikk og en hel haug nedlagte skofabrikker, og det er vel egentlig det.

Så grunnen til at Ben og jeg befant oss i Northampton på nyttårsaften var at Kevin, Bens beste kamerat fra LIPA, er derfra og han hadde invitert oss til å feire inngangen til 2007 hos ham. Og det var veldig, veldig hyggelig!

Noen bilder:

Shona (fra Ben og Kevs klasse på LIPA. Er nå forlovet med en nordmann og bor i Molde)

Kvelden startet ganske sivilisert for min del...

... men det ble da party etterhvert!

Kevin.

Er faktisk ikke helt sikker på hva det på nesa til Ben er...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home