Godt nytt år!
Da skriver vi 2007 - oj, oj, oj som tiden flyr!
Nyttårsfeiringen vår fant sted i Northampton av alle steder, en liten by ca en times togtur nordvest for London. For å forklare hva slags sted Northampton er kan jeg jo begynne med å si hvilken respons jeg fikk når jeg fortalte folkene på jobben at jeg skulle feire nyttår der: Why?
Northampton har en Carlsberg-fabrikk og en hel haug nedlagte skofabrikker, og det er vel egentlig det.
Så grunnen til at Ben og jeg befant oss i Northampton på nyttårsaften var at Kevin, Bens beste kamerat fra LIPA, er derfra og han hadde invitert oss til å feire inngangen til 2007 hos ham. Og det var veldig, veldig hyggelig!
Noen bilder:
Kvelden startet ganske sivilisert for min del...


0 Comments:
Post a Comment
<< Home