Litt teaterjobbing igjen, forhåpentligvis!
En som Ben jobber sammen med tipset oss om et email-nyhetsbrev fra Arts Council England som vi kunne abonnere på gratis. Så nå mottar jeg noe sånn som 50 email om dagen om diverse kulturjobber rundt omkring i England, hvorav de fleste er helt uinteressante men innimellom dukker det opp noe interessant. Så her om dagen sendte jeg en email til en teatergruppe som heter Box of Tricks som var på jakt etter en stage manager og nå skal jeg møte dem i morgen. Det virker som om jeg mer eller mindre har fått jobben, så da blir det litt teaterjobbing på meg for 4 uker. Det var utrolig deilig å motta svar på en jobbsøknad som sa "Kjære Tine, Tusen takk for din email og interesse i jobben som stage manager for vår produksjon, Vi er veldig imponert over din CV'en og erfaring og ønsker å møte deg snarest mulig" i motsetning til "Kjære Tine, Tusen takk for din email og interesse i jobben som stage manager for vår produksjon, Vi har hatt stor pågang for denne jobben og kan dessverre ikke tilby deg noe i denne omgang" som har vært malen så langt. Box of Tricks holder til på et fringe-teater i Sør-London som heter The White Bear Theatre så det er ikke noen kjempeproduksjon dette heller, men det er mer seriøst enn den forrige produksjonen jeg jobbet med på Finborough Theatre. Og jeg får betalt! Ikke så veldig mye da... Jeg begynner neste mandag med prøver på dagtid og fra den 30. januar til 18. februar er det forestillinger. Har klart å kombinere dette med jobbing på Fogg's (prøver på dagtid = jobbing på kvelden og deretter forestillinger på kvelden = jobbing på dagtid) noe som betyr at jeg ikke taper noe penger på dette - jeg kommer sannsynligvis til å tjene litt! Jippi! Gleder meg veldig!
Ellers var foreldrene til Ben på besøk på lørdag og tok oss med ut på middag - veldig koselig! Gikk på en vietnamesisk restaurant som ligger så og si vegg-i-vegg med leiligheten. Maten var kjempegod og porsjonene kunne mettet i alle fall 15 personer! I går ble vi sittende på Fogg's etter at jeg var ferdig på jobb og spise middag, drikke vin og prate med Joy og Simon (de som eier og driver restauranten). Det er lurt å sette seg ned med eierne for da drypper det gjerne litt gratis vin i glassene... Etterpå så vi James Bond på kino, og jeg tror vel at det er en av de bedre jeg har sett (ikke det at jeg har sett så veldig mange...). Likte Daniel Craigs Bond bedre enn Pierce Brosnan - definitivt!
Vel, nå begynner Ben å kjede seg og bli sulten. Internett i leiligheten har slått seg litt vrang, så nå har jeg endt opp med å bruke for mye penger på internett og kaffe på Caffe Nero igjen. Så det er kanskje på tide å gå hjem og lage litt middag.


1 Comments:
vi er visst på vei til deg! :)
Post a Comment
<< Home