Nå er det lenge siden sist...
Ja, jeg vet jeg har vært dårlig på å oppdatere, men det er litt travelt her borte om dagen... Her er en kort oppsummering, og så kommer et fyldigere referat senere:
- Vi har hatt besøk av Cathrine og André og det var kjempehyggelig, selv om jeg kanskje ikke hadde så mye tid til å være sammen med dem som jeg hadde håpet på. Men Ben begynner å kjenne familien min godt nå!
- Rural går mot slutten. Siste forestilling er på søndag.
- I morgen skal vi på maskefest til regissørene i Box of Tricks Theatre Company, Adam og Hannah. Det tror jeg kan bli veldig morsomt! Vi har vært hos foreldrene til Ben og hentet to av Bens masker ut fra garasjen så vi blir veldig fine!
- Jeg har fått en ny jobb. Faktisk to nye jobber, noe som betyr at jeg vil ha teaterjobbing frem til slutten av april. Og det er jo bra! Eneste som ikke er så bra er at de betaler ikke så kjempebra disse produksjonene heller, så det blir to nye måneder med dobbeljobbing, både i teatret og på Foggs.
- På onsdag får vi besøk av mamma, pappa og Thea! Det blir gøy!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home