Og mer besøk...
For nå har jeg nemlig hatt besøk av mamma, pappa og Thea! Det var veldig, veldig koselig og vi gjorde mye moro! Vi var på flott restaurant og spiste middag med foreldrene til Ben, vi var på markedet i Camden, vi spiste lunsj på Fogg's, vi så Sound of Music, vi var i Notting Hill hvor vi kjøpte en bok i "bokhandelen til Hugh Grant", vi var på regnskog-restaurant, vi var på Harrods og vi kjørte mye to-etasjes buss!
Jeg har vært litt småforkjøla i det siste, så nå er Ben ute og fester mens jeg sitter hjemme. Det er egentlig ganske deilig... Og så har vi fått TV! Moren og faren til Ben har vært her i dag med enda et flyttelass (jeg aner ikke hvor vi skal gjøre av disse tingene...), så nå er TVen og DVD-spilleren rigget opp! Jeg hadde egentlig planer om å se en film i kveld men så ble jeg sittende her med datamaskinen min i stedet.
Jeg vet at jeg lovet en fyldigere oppdatering på de siste måneders hendelser, men det tror jeg ikke jeg tar meg tid til (og nå er det så lenge siden at det ikke kan regnes som minimalt aktuelt lenger engang...). Men her kommer noen bilder:
Og hvis jeg får for mye hjemlengsel kan jeg alltids slå meg ned på t-banestasjonen i Kennington hvor denne reklamen er på veggen:
Og hvis ikke jeg blir noe muntrere av det kan jeg slå meg sammen med Camden-piratene i deres slott:
Cathrine og André på besøk:
Rural er slutt og forfatteren av stykket hadde fått laget verdens kuleste Rural-kake...




0 Comments:
Post a Comment
<< Home