Wednesday, August 22

Huff, nå har det vært dårlig med oppdateringer...

Sommeren har bare fløyet av gårde! Og siden jeg har vært i Norge mesteparten av sommeren har jeg liksom tenkt at de fleste har fått med seg hva jeg har holdt på med.

Men her kommer en kjapp oppsummering:
  • Har jobbet på Parkteatret med sommershowet "Mitt liv som Terje"
  • Har jobbet på Røed med Sissel Kyrkjebø-konsert
  • Har vært i London noen uker og jobbet litt på Fogg's
  • Har jobbet noen uker i Nordea
  • Har jobbet med vandreteatret "I Væ'la og på Moss III"
  • Har jobbet med fredsvandringen i Moss Sentrum 14. august
  • Har vært mye på Sommerquiz på Mikrobryggeriet
  • Har vært MYE på Mors (til og med på morgenene før jeg skulle på jobb i banken, til både min og min fars store forbauselse)
  • Har vært litt for mye på fest
Hadde aldri trodd det skulle bli så slitsomt å ha sommerferie i Moss. Det er mange flere hyggelige, morsomme, festelskende mennesker i Moss om sommeren enn jeg trodde. Er lenge siden jeg har hatt så mange lange kvelder på rad. Men moro har det vært!

Men nå er jeg tilbake i London hvor ting går litt roligere for seg (?!). Begynner prøver på et nytt, vel faktisk to nye, teaterstykker i morgen. De har premiere 9. september på Finborough Theatre, som er det teatret jeg hadde min første jobb i London. Så det blir hyggelig! I tillegg fant jeg ut her om dagen at lysdesigneren er den samme som var med oss til Bucurest, så det blir veldig koselig! Det er kun fem forestillinger; søndag 9., mandag 10., søndag 16., mandag 17. og søndag 23., så i de dagene i mellom blir jeg ukependler til Moss, Parkteatret og NonStop-festivalen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home