Her er noen bilder fra 17.mai-feiring i Moss og Oslo:





Det ble en veldig bra dag, med frokost hos Thomas og Aud, barnetog i Moss, lunsj hos Mormor og Bess, grilling i Sofienbergsparken med Tiril, konsert i Kubaparken med Tiril og Gjermund og diverse andre, og til slutt mer grilling på terrassen til en venn av Tiril!
Kort sagt, et veldig vellykket, om kort, Norgesbesøk!
0 Comments:
Post a Comment
<< Home