Monday, May 21

17.mai!

Her er noen bilder fra 17.mai-feiring i Moss og Oslo:





Det ble en veldig bra dag, med frokost hos Thomas og Aud, barnetog i Moss, lunsj hos Mormor og Bess, grilling i Sofienbergsparken med Tiril, konsert i Kubaparken med Tiril og Gjermund og diverse andre, og til slutt mer grilling på terrassen til en venn av Tiril!

Kort sagt, et veldig vellykket, om kort, Norgesbesøk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home