Flytting
Dette var utgangspunktet:
Så var vi innom en 4-dagersperiode i dette kaoset...
...før det hele endte slik:
Jaja... Man skal ikke gråte over spilt melk, er det ikke det det heter... Men det var en veldig koselig liten leilighet...
PS: For dere som lurer på hva det var som holdt senga vår oppe:


1 Comments:
Litt av en jobb, dere har vel ikke glemt å pakke Bendy Bob? Gleder meg til å se bilder fra den nye leiligheten!
Post a Comment
<< Home