Wednesday, September 5

Flytting

Dette var utgangspunktet:


Så var vi innom en 4-dagersperiode i dette kaoset...


...før det hele endte slik:

Jaja... Man skal ikke gråte over spilt melk, er det ikke det det heter... Men det var en veldig koselig liten leilighet...

PS: For dere som lurer på hva det var som holdt senga vår oppe:

Det var en grunn til at det garderobeskapet endte opp hvor det gjorde. Dette bildet lurer jeg på om er paintbrushed, for det var virkelig mye verre enn det ser ut her.

1 Comments:

At 10:34 pm, Blogger Therese said...

Litt av en jobb, dere har vel ikke glemt å pakke Bendy Bob? Gleder meg til å se bilder fra den nye leiligheten!

 

Post a Comment

<< Home