Oioioioioioioioioioioioioi!
Nå var det lenge siden jeg hadde skrevet noe! 30. oktober!!! Det er jo år og dag siden (nesten...)!
Vanligvis er unnskyldningen for dårlig med oppdateringer at det ikke har skjedd noe særlig. Det er ikke tilfellet her. Unnskyldningen min er faktisk at det har skjedd altfor mye...
En kjapp oppsummering av de 2 siste månedene inkluderer:
- følgespotkjøring på Chat Noir (veldig gøy!!!)
- prosjektleder og lysoperatør på Reisen til Julestjernen på Parkteatret (også moro, men en del stress og...)
- prosjekt- og turnéleder, tekniker og lysoperatør på Snekker Andersen og Julenissen på turné i Indre Østfold (litt moro, men mest tung bæring, mye kjøring og lange dager...)
- prosjektkoordinator på Parkteatret, noe som betyr at jeg har hjulpet til med bl.a. Humorgalla (veldig moro, og hyggelig å jobbe med noen folk som man ikke vanligvis løper i hælene på hver dag!)
Ellers har jeg sørget for at det ikke bare har vært jobbing ved å tilbringe en del tid ute både med kollegaer i Oslo og med venner i Moss. Jeg, som egentlig er et sovedyr, har i løpet av disse månedene blitt observert mang en gang på Mors for en morgenkaffe i 8 - 9-tiden! Tro det eller ei! Men man må jo utnytte den fritiden man har...
Nå har jeg bare arbeidsdagen i morgen igjen og så er det juleferie! Og det har jeg ventet på en stund nå... Gleder meg veldig, og har store planer om å gjøre minst mulig!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home