JIPPI!!!
I går kveld når jeg gikk hjemover så jeg plutselig nordlyset! Det var en ordentlig merkelig opplevelse.
Jeg tittet opp på himmelen og der var det littegranne grønt lys. Så gikk det noen sekunder og så var det mer grønt lys. Og så enda mer! Det var som om det vokste frem på himmelen. Og plutselig var det grønt lys overalt!
Jeg prøvde å ta et bilde, men det var ikke så lett...
Men her er et bilde jeg har lånt fra Tromsøs hjemmesider:

Og det så ca sånn ut, bare at jeg var under det på en måte. Helt fantastisk, og jeg er fortsatt i ekstase!


1 Comments:
jeg vet om 5 japanere som ville gitt lillefingern for å ha sett det!
Post a Comment
<< Home