Da er vi i gang!
Turneen har nå begynt! Hadde generalprøve og premiere i Hammerfest onsdag og torsdag, deretter var det forestilling i Honningsvåg på fredag og i Alta i går (lørdag). I dag har vi hatt fri, så jeg har sittet mye på hotellrommet og sett film. Og så har vi vært på kino og sett Kautokeino-opprøret, en film som virkelig anbefales! Lenge siden jeg har sett en så bra film, og veldig lenge siden jeg har grått så mye på kino:)
I morgen bærer turen videre til Lakselv. Jeg har allerede forelsket meg i naturen her oppe, og har sett noen helt fantastiske steder. Her er noen bilder:
Det er ikke så lett å ta bilder her oppe, for det er ganske mørkt mesteparten av tiden. Og når det er lyst sitter vi for det meste i bilen, og da flyr alt så fort forbi...


0 Comments:
Post a Comment
<< Home