Thursday, April 17

Ut på tur, aldri sur!

Ja, vi er fortsatt på turné. Nå har vi kommet oss til Tana Bru etter noen dager i Lakselv og Karasjok. Alt er bra, strålende vær og mye flott natur å se på!

Har ikke egentlig så mye å fortelle - dagene går som følger: Frokost, busstur noen timer, opprigg, middag, forestilling, noen øl og så til køys. Og så på'n igjen med frokost, busstur noen timer, opprigg, middag osv... Uff, det er et hardt liv ;)

Men jeg fikk beskjed i dag om at Dr Jekyll og Mr Hyde, den første forestillingen jeg jobbet med her oppe, skal til Svalbard 14. - 15. mai! Så det blir gøy! Vi lurer på å dra opp en dag før for å få sett oss litt om, når vi først drar så langt.

Nei, nå er det snart klart for forestilling igjen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home