Fortsatt på tur???
Nei, det stemmer jo ikke. Nå har jeg vært tilbake i Tromsø i halvannen uke, men har visst vært litt treig med oppdateringen her på siden. Og nå er jeg skikkelig trøtt, så en ordentlig oppdatering får komme siden...
Men litt kjapt:
- Turné var kjempegøy! Føler at jeg kjenner Finnmark og Troms som min egen bukselomme nå! (Vel, det var vel kanskje å ta litt hardt i, men strekningen Tromsø - Bardufoss har jeg i alle fall god kontroll på etter å ha kjørt den 5 ganger...)
- Ingeborg og Einar var i Tromsø en kveld, så jeg ble invitert med på bacalaomiddag hos kusine Marie. Veldig god mat og godt selskap! Ingeborg tok meg i tillegg med på en liten sightseeing oppe på sykehus- og universitetsområdet hvor jeg ikke hadde vært. Det er kjempedigert!
- Therese har vært på besøk og det var skikkelig koselig! Og jeg fikk vært på volleyballkamp for første gang i mitt liv. I 4 timer...
- Tiril og Elin har vært på besøk og det var også veldig gøy! Vi var bl.a. på pannekakenachspiel og på kirkekaffe i Ishavskatedralen. (Jada, vi var på gudstjenesten også - vi kom ikke bare til kaffen. Fikk med oss 7 dåpsbarn og hele pakka...)
- Det har snødd. Og regnet. Og snødd. Og regnet. Og snødd. Så nå er det i alle fall litt snø her. Ca 47 cm.
- Jeg har begynt å jobbe med en ny produksjon; Kvinner på en bro. Tror det kan bli veldig morsomt. Det burde jo det, siden det er en komedie.
- I morgen kommer mamma, pappa og Thea på besøk (jepp, jeg har hatt besøk hver eneste helg de siste fire ukene, noe jeg synes er ganske bra gjort med tanke på at jeg egentlig har vært på turné mesteparten av denne tiden...). Men altså, nytt besøk i morgen og det blir kjempekoselig!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home