Jeg skal til Tokyo!!!
Jepp, det er sant. I dag har jeg bestilt billetter for å dra og besøke Cathrine i Tokyo! Synes det er for ille hvis ikke jeg klarer å komme meg en tur til Japan mens hun er der borte, så i dag bare hoppet jeg i det! Og Dyveke hoppet med meg, så det blir koselig! Reiser 17. juni og kommer hjem igjen den 24., akkurat i tide til å kjøre følgespot for "Showgirls" i Sandefjord.
Ellers hadde vi premiere av "Kvinner på en bro" på torsdag (bilder her, anmeldelser her). Det gikk veldig bra og nå er det litt roligere dager for meg. Jeg er ikke vant til å ha så mye fritid, så er litt usikker på hva man gjør... Vurderte å skaffe meg en ekstrajobb, men har vel funnet ut at jeg nok skal klare å fylle dagene med cafébesøk og turer i slalombakken. I tillegg er det jo litt planlegging å gjøre i forbindelse med at forestillingen skal ut på turné i midten av april.
Andre nyheter er at jeg blir her oppe litt lenger. Har fått forlenget kontrakten til å gjelde en produksjon til, så da blir jeg i alle fall til oktober. Og så får vi se... Men koser meg veldig her oppe; hyggelig by, hyggelig teater, hyggelige folk!
På søndag drar jeg til London for å hilse på venner og rydde opp i garasjen til foreldrene til Ben. Har planlagt å se litt teater og nyte påskeværet i London (får håpe det blir litt bedre vær i England enn det er nå om dagen...). Og så blir det noen dager i Moss før jeg drar nordover igjen.


2 Comments:
Morsomt !
God tur til London (og til Tokyo).
P.
Så hyggelig!!
Likte spesielt bildet av meg litt lenger ned!!:P (tulla)
Snakkes!!
Post a Comment
<< Home