Skitur
Dere kan betvile det så mye dere vil, men her er bildebevisene på at jeg faktisk har vært på skitur idag:


Og bare for at dere (spesielt Henrik, som var ekstremt tvilende til mine ski-intensjoner) ikke skal tro at jeg bare tok på meg skiene utenfor huset og tok noen bilder:
Nå skal jeg ikke skryte meg meg en 7 timers tur innover fjellheimen, men jeg var da ute noen timer og fikk gått såpass lenge at det verker litt både her og der i kveld. Kjenner at det er 2 år siden jeg gikk på ski sist; det er mange muskler som ikke er vant til å bli brukt så mye... Men det var en utrolig deilig dag ute i dag og jeg koste meg (endelig kunne jeg gå i mitt tempo og ta pause når jeg ville!), så dere skal ikke se bort ifra at det blir noen turer til på meg. Det er visstnok i april det vanligvis er mest snø her oppe, så det kan være bra skiføre lenge her!




2 Comments:
Ville gjerne hatt noen kommentarer om føre, hva du smurte med, temp. i snøen etc., men stolt over deg likevel !
P.
Sist jeg så deg på langrennski var du så grinete at du kastet opp. håper det gikk bedre denne gangen.
Ut på tur - aldri sur!
Post a Comment
<< Home