Saturday, April 12

Turnéstart

Da er vi i Alta, og i dag har vi hatt første forestilling på turné av Kvinner på en bro.

Men mye mer spennende: Jeg har vært på snøscooter-tur!!! Det var så gøy!

Jeg ser ganske tøff ut, eller hva? Litt brede skuldre kanskje, men det var fordi jeg måtte låne litt klær i siste liten...

Og jeg har nå gode argumenter for at det kan lønne seg å være den som holder ut lengst på fest, siden det var på nachspiel i går at jeg klarte å få arrangøren vår her i Alta til å tilby seg å ta meg med på tur!

I morgen går turen videre til Honningsvåg og så Hammerfest på søndag.

3 Comments:

At 8:43 pm, Anonymous Anonymous said...

Hei!

Rått azza!!

Du var kjempe kul! (spesielt i den dressen...!)

Jeg ser at bruttern har gjort en god jobb!
I å lære deg mye rart f.eks. hoppe fra stupebrett, men snøskuterkjøring hadde jeg virkelig ikke forestilt meg!

Jøss,jøss!! Jeg er virkelig imponert!!!
Det så veldig kult ut, da!

Klem fra Thea<3

 
At 11:40 pm, Anonymous Anonymous said...

Lucky!

 
At 7:17 am, Blogger Cathrine said...

Gikk meg en gang vill i Sør-Trøndelags dype skoger på en hyttetur og fikk til slutt haik med en snøskuter. Føreren hadde kanskje drukket litt for mye karsk og kjørte inn i et tre. (Til hans forsvar så må det sies at det veldig mange trær der)
Men høres artigere ut å kjøre helt selv og på en vidde.
Du er en heldiiiiggris!Jeg vil også!

 

Post a Comment

<< Home