Hjemme igjen!
Da var turnéen over for denne gang, etter 3 uker på veien.
De siste dagene har vi vært på en mini-turné med Dr Jekyll & Mr Hyde igjen og spilt for skoleklasser i Harstad og Heggelia. På tirsdag hoppet jeg av bilen på Setermoen og besøkte Ingeborg. Det var kjempekoselig! Vi spiste middag, drakk vin og koste oss. Jeg overnattet der og tok bussen til Heggelia og forestilling dagen etter.
I går ettermiddag kom vi tilbake til Tromsø, og etter at vi hadde lastet ut av bilen og tatt en liten ettermiddagslur dro jeg på pub for å se Chelsea - Liverpool i Champions League-semifinale. Det ble en spennende kamp med 5 mål og ekstraomganger, men dessverre ble det ikke noen finale på Liverpool i år...
I dag er det fridag - jippi! - og helt fantastisk flott vær! Begynner virkelig å merke at det blir lengre dager her oppe i nord; i natt var det fortsatt lyst når jeg gikk hjem fra byen i ett-tiden! I dag har jeg gått en liten tur i det fine været og sittet noen timer i sola på kafé. Deilig... Når våren først kommer her oppe, så kommer den skikkelig.
Neste uke er det skoleforestillinger med Dr Jekyll & Mr Hyde på teatret her i Tromsø, og nå blir det deilig å være på et sted en liten stund!


0 Comments:
Post a Comment
<< Home