Tromsø forever!
Eller kanskje ikke forever, men for en stund fremover i alle fall... I forrige uke skrev jeg under på en fast kontrakt ved teatret her oppe, og i går ble posthylla mi flyttet opp blant de faste ansatte, så nå blir de ikke kvitt meg på en stund! Dette betyr at jeg kan være her så lenge jeg vil, ikke så lenge de vil, og det er jo en grei ordning...
Vi har nå begynt prøver på Pan, som er neste forestilling jeg skal jobbe med. Den har premiere 4. september og det blir min første jobb på den store scenen, Scene Vest! Tror det kan bli en ganske tøff versjon av Hamsuns fortelling, les mer om det her
Ellers er været skikkelig trist om dagen - i dag måtte jeg ha votter på når jeg gikk til jobb...


2 Comments:
http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=91744
Hva betyr det?
Post a Comment
<< Home