Superferie!
Dyveke og jeg har vært på besøk hos Cathrine i Tokyo!
Cathrine hadde laget ukeplan til oss med alt vi skulle se og gjøre. Aktivitetene var nummerert og merket i guide-boka. Helt genialt!
Dette er leiligheten til Cathrine og Lucky. Nei, den er ikke større. Ja, vi fikk plass alle fire. Der det er hjerterom er det husrom!
I Tokyo er det mye lyd. Høy lyd. Overalt. Her har Dyveke fått nok av et av byens maaaange kjøpesentere.
Japansk mat er ikke alltid like lett å spise. Ofte er bitene veldig store, og det er vanskelig å skjære noe som helst med spisepinner...
Cathrine, Lucky, meg og Dyveke. Tror Lucky etterhvert syntes 3 norske jenter på en gang ble litt i meste laget...
På japansk bad. Vi badet og skrubbet oss i varme svovelbad og ble ordentlig rene og pene. Etterpå var det mat og drikke, før vi overnattet på madrasser på gulvet i en sovesal.

Litt annen standard på grøsser-utestedet Alcatraz/ER, et "mentalsykehus". Vi ble sperret inne på vår egen celle, måtte gjennom "legesjekk" og servitørene var utkledd som sykepleiere.
På et tidspunkt gikk også lyset og en gærning kom løpende inn i cella vår forfulgt av paniske sykepleiere. Høres kanskje ikke så skummelt ut, men jeg kan love at vi hylte!
















3 Comments:
Fikk nesten lyst til å dra hit jeg også av å se på bildene deres:)
Det så veldig morsomt ut!
Klem Thea<3
Hei,hei,hei...Nå begynner vel dette å bli en stund siden.
Har du virkelig bedre ting å ta deg til enn å oppdatere blogg?
Post a Comment
<< Home