Jeg har tatt affære!
Da jeg var hjemme i Moss for noen uker siden fortalte jeg stolt at jeg endelig hadde tatt meg sammen og bakt muffins. Riktig nok fra sånn pose, men jeg hadde i alle fall bakt, tenkte jeg. Det var ikke alle like enige, og jeg ble mobbet noe veldig hele tiden jeg var hjemme.
Men nå har jeg tatt affære!
I går var jeg på butikken og kjøpte både kakaopulver, vaniljesukker, bakepulver og melis. Så nå har jeg alt jeg trenger for å bake! Unntatt en bakebolle, men den står øverst på handlelista. Og man kan jo alltids improvisere!
Så da kanskje det blir kake i helgen. Hjemmebakt. Ikke fra pose.


2 Comments:
Det gleder en bakeglad mamma!
Det går sikkert an å bake i en kjele.......kanskje du burde skrive en ønskeliste til jul i år?
Fortsatt god helg, med eller uten kake...
POSE???
Hva slags tull er det du driver med a'??
Skal man bake så skal man gjøre det ORDENTLIG!
Jeg syntes du skulle prøve det=)
Stor klem Thea
Post a Comment
<< Home