Friday, November 7

Jeg har tatt affære!

Da jeg var hjemme i Moss for noen uker siden fortalte jeg stolt at jeg endelig hadde tatt meg sammen og bakt muffins. Riktig nok fra sånn pose, men jeg hadde i alle fall bakt, tenkte jeg. Det var ikke alle like enige, og jeg ble mobbet noe veldig hele tiden jeg var hjemme.
Men nå har jeg tatt affære!
I går var jeg på butikken og kjøpte både kakaopulver, vaniljesukker, bakepulver og melis. Så nå har jeg alt jeg trenger for å bake! Unntatt en bakebolle, men den står øverst på handlelista. Og man kan jo alltids improvisere!
Så da kanskje det blir kake i helgen. Hjemmebakt. Ikke fra pose.

2 Comments:

At 3:33 pm, Anonymous Anonymous said...

Det gleder en bakeglad mamma!

Det går sikkert an å bake i en kjele.......kanskje du burde skrive en ønskeliste til jul i år?

Fortsatt god helg, med eller uten kake...

 
At 11:47 am, Anonymous Anonymous said...

POSE???


Hva slags tull er det du driver med a'??

Skal man bake så skal man gjøre det ORDENTLIG!

Jeg syntes du skulle prøve det=)

Stor klem Thea

 

Post a Comment

<< Home