Saturday, October 11

Det skjer da litt.

Jeg har hatt besøk av Thea, Mamma, Mormor og Bess! Dessverre var det så mange andre med kameraer, så jeg tok ingen bilder. Det er jo en skam egentlig. Men hvis Thea eller Bess sender meg noen bilder, så lover jeg å publisere noen av dem her.
Det var veldig koselig med besøk! Vi tok fjellheisen til toppen av Fløya og så på utsikten over Tromsø og Kvaløya, vi tittet på byen, spiste mye god nordnorsk mat og var i teatret.
Woken vi fikk i innflytningspresang har vært flittig brukt allerede! Tusen takk!!!

Ellers kom sofaen i går! Endelig! Bilde kommer. Så nå er vi blitt ordentlig hjemmekjære!

Nå om dagen forbereder vi oss på å dra på turné med Pan. I kveld er siste forestilling her i Tromsø, og til uka drar vi til Alta, Finnsnes og Harstad for å spille der. Deretter har jeg fri en liten stund, så jeg kommer hjem til Moss en tur! Har også bestilt billett til Paris for å besøke Tiril, så jeg gleder meg veldig til en uke fri!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home