Uffameg!
Nesten to måneder siden siste oppdatering... Det er for dårlig, jeg vet det... Unnskyld.
Men jeg er altså i Tromsø. For halvannen uke siden hadde vi premiere på Pan (les anmeldelser og andre spennende ting om stykket her, og for bilder se her), og jeg har egentlig vært til restitusjon siden det. Men nå er dagene deilige og rolige! Mye lesing, kaféturer og sløving på sofaen, og etter å ha kommet over en uke med sår hals er det også håp om noen turer på fjellet i det fine været!
Den siste måneden har egentlig dreid seg om Pan 24 timer i døgnet, så jeg har ikke så veldig mye spennende å fortelle. Eller, det har jo vært spennnende det også, men kanskje mest spennende for oss som er midt oppi det. Men vi var på utflukt en helg, hele gjengen, til Tjeldøya i Nordland, for å komme oss ut i naturen. I Pan er naturen en viktig del av historien, men siden det er vanskelig å skape ekte skog, fjell og fjord inne på en teaterscene er jo vi nødt til å ta i bruk alternative hjelpemidler og fantasi. Derfor tenkte vi at gjennom en helg ute i naturen ville vi kanskje kunne klare å formidle naturen litt bedre når vi kom tilbake til Tromsø. Og så var det jo en god unnskyldning for å få reise bort og ha en sosial weekend sammen. Og sosialt var det, og veldig hyggelig.



Her får en av skuespillerne prøve seg på å ro, slik at hun kan ro realistisk uten båt og årer på scenen senere.


Ellers nyter vi finværet her nord om dagen...
... og venter på kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin, vaskemaskin og sofa, slik at vi kan flytte!





0 Comments:
Post a Comment
<< Home