Thursday, July 17

Sommerjobb er ikke alltid så verst!

4 uker på hotell i Sandefjord, gratis måltider, svømmebasseng, spa, solsenger, gratis treningsstudio, besøk av venner og familie, room service, noen som lager maten til meg, som rydder etter meg og som rer opp senga for meg, utepils og innepils, spill, kjendisfester, avslappende dager, morsomme kvelder og flotte mennesker!

Og ca 2 1/2 time jobbing om dagen...

Og dette får jeg betalt for!

1 Comments:

At 2:13 pm, Anonymous Anonymous said...

så kult da. Du burde være med i konkurransen om Norges kuleste sommerjobb. Sjekk www.xtrasommerjobb.no for mer info!

 

Post a Comment

<< Home