Paris!
For to uker siden var jeg i Paris og besøkte Tiril som studerer der nede.
Her er noen bilder:
Jeg hadde bestemt meg for at denne gangen trengte jeg ikke å se alle turistattraksjonene. Jeg har jo sett dem før. Sacré Coeur i bakgrunnen.
Notre Dame i bakgrunnen.
Eiffeltårnet i bakgrunnen.
Triumfbuen i bakgrunnen. Det er et eller annet med Paris, man bare må få med seg disse monumentene!
Akkurat som man må spise en kjempeis på Haagen Dazs...
... og spise crepes...
...og drikke vin...




2 Comments:
Tipper hun damen egentlig er fra New York eller noe sånt, men har flyttet til Paris og later som hun alltid har bodd der.
PS. Hvor er bildet av deg foran Louvre-pyramiden?
Hei hei!
Så moro ut i Paris!
Spesielt den isen...:P
Men som Dan sier så er det jo faktisk ikke sikkert hun er Fransk!
Stor klem Thea<33
Post a Comment
<< Home