Sunday, April 26

Påsken 2009

I påskeferien var jeg på ski-/snowboardtur til Levi i Nord-Finland. Et godt valg, for vi hadde strålende sol og gode forhold nesten hele uka!

Dette er gjengen jeg dro sammen med.
F.v: Stein, Jon Kristian, Trond Helge (broren til Reidar), Michelle og Reidar.

I bakken hadde de satt opp gammer hvor det var bål og pølsepinner sånn at man kunne grille seg lunsj. Veldig god idé!

En øl helt på toppen! Det var så kaldt at skummet på øl frøs og ble som marengs...

Trond Helge og Reidar klare til avgang.
Utrolig merkelig at det er mulig å ha et såpass stort skisted i Nord-Finland; som dere kan se er det helt flatt. Det fjellet vi var på var det eneste fjellet vi kunne se...

Stilig lampe

Og tilslutt et bilde for å vise at vi gjorde noe annet enn å stå på ski. Levis cocktailbar innfridde alle forventninger.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home