Påsken 2009
I påskeferien var jeg på ski-/snowboardtur til Levi i Nord-Finland. Et godt valg, for vi hadde strålende sol og gode forhold nesten hele uka!
F.v: Stein, Jon Kristian, Trond Helge (broren til Reidar), Michelle og Reidar.
Utrolig merkelig at det er mulig å ha et såpass stort skisted i Nord-Finland; som dere kan se er det helt flatt. Det fjellet vi var på var det eneste fjellet vi kunne se...


0 Comments:
Post a Comment
<< Home