Thursday, December 4

Ønskeliste

Jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg ønsker meg til jul i år, men det betyr vel bare at jeg har det meste!
Noen ønsker har jeg allikevel:
  • Julekort til Hjalmar Johansensgate 96B, 9007 Tromsø
  • Stekepanne med lokk
  • Sengesett
  • Ildfast rektangulær form (til lasagne og sånn)
  • Morsomme magneter
  • Bøker
  • Filmer
  • Vannmugge / -karaffel
  • Dampstrykejern
  • Treningsbag, ikke for stor (jepp, jeg har begynt å trene)
  • Gavekort på Plantasjen, hvis det eksisterer...
  • Mammas paioppskrift
Og så hadde jeg tenkt til å skrive "Besøk i Tromsø", men så viser det seg at jeg ikke kommer til å være så mye i Tromsø denne våren... Så det får jeg ønske meg til bursdagen min i stedet!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home