Ønskeliste
Jeg sliter veldig med å finne ut hva jeg ønsker meg til jul i år, men det betyr vel bare at jeg har det meste!
Noen ønsker har jeg allikevel:
- Julekort til Hjalmar Johansensgate 96B, 9007 Tromsø
- Stekepanne med lokk
- Sengesett
- Ildfast rektangulær form (til lasagne og sånn)
- Morsomme magneter
- Bøker
- Filmer
- Vannmugge / -karaffel
- Dampstrykejern
- Treningsbag, ikke for stor (jepp, jeg har begynt å trene)
- Gavekort på Plantasjen, hvis det eksisterer...
- Mammas paioppskrift


0 Comments:
Post a Comment
<< Home