Bedre sent enn aldri?
Her kommer noen bilder fra jeg var på turné med Hærmennene på Helgeland. Jeg var dessverre veldig dårlig til å ta med meg kameraet på den turen, men dere har jo sett landskapsbilder fra Nord-Norge før på denne bloggen. Noen fikk jeg da tatt:


0 Comments:
Post a Comment
<< Home