Sunday, April 26

Bedre sent enn aldri?

Her kommer noen bilder fra jeg var på turné med Hærmennene på Helgeland. Jeg var dessverre veldig dårlig til å ta med meg kameraet på den turen, men dere har jo sett landskapsbilder fra Nord-Norge før på denne bloggen. Noen fikk jeg da tatt:

Hammerfest i solnedgang

Nedsnødd campingvogn på Finnmarksvidda.

Honningsvåg

Sametinget i Karasjok

Jørn-Bjørn og meg som samer. Jeg tror vi kunne vært noen veldig bra samer.

På vei til Skjervøy. Nord-Norge er vakkert, da dere!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home