Saturday, May 9

PAN-turné, del 1

Her kommer en liten oppdatering fra første del av turneen. Vi har gjort unna Grimstad, Arendal, Tonstad, Sandnes, Aksdal, Stord, Bø, Skien, Horten (hyggelig med kjentfolk på besøk; mamma, pappa, farfar, Aud, Christine og Ellen) og Nøtterøy.

Jeg har dessverre ikke vært så kjempeflink til å ta bilder, men jeg skal prøve å skjerpe meg. Men her er noen i alle fall:

Sånn ser det ut når vi er på tur. En fin rød kombibuss med teknikere og alt av utstyr, en liten lastebil med enda mer utstyr, og selvfølgelig en buss med skuespillerne og meg, men den er av praktiske årsaker ikke med på bildet. Den er like fin og rød som den andre bussen.

Dette er vår sjåfør, Fred.

Norge er vakkert. Dette er tatt på turen fra Haugesund til Bø.

Spise-, lufte- og røykepause på Haukeliseter. Kåre Scenemester og meg.

Sjåfør Fred, Maria og Maria, og Helge Frisør/Tekniker koser seg sola.

Maria nyter utsikten og påskeværet.

Deilig på Haukeliseter, men vi må dra videre. Bussene står klare.

Maria, Sverre og Fred utenfor Bø Hotell.

Gutta viser muskler. Martin Lysmann, Helge og Stein-Gunnar Sjåfør.

Maria og meg.

Indisk i Skien, og Pers bursdag! Fv. Maria, Per, meg og Sverre.

Nå har vi begynt del 2 av turneen. Foreløpig har vi vært i Fredrikstad (hvor jeg fikk kjempekoselig besøk av Tiril, Dyveke og Cathrine), Drammen, Vikersund, Jessheim og Raufoss. Nå er vi på Lillehammer, før ferden går videre til Ål, Fagernes, Sogndal, Førde og Ålesund neste uke.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home