Sunday, August 2

Hyttetur

Therese, Dyveke, Reidar og jeg var en tur på hytta på Dagali for noen uker siden. Vi klatret opp på Hallingskarvet, 1853 m.o.h.




Blide og fornøyde på toppen :)

Og så var vi en tur på Langedrag og hilste på dyra.

Reidar og ulven

Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home