Therese, Dyveke, Reidar og jeg var en tur på hytta på Dagali for noen uker siden. Vi klatret opp på Hallingskarvet, 1853 m.o.h.




Blide og fornøyde på toppen :)
Og så var vi en tur på Langedrag og hilste på dyra.

Reidar og ulven
Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur...
0 Comments:
Post a Comment
<< Home