Chamonix
Her kommer noen bilder fra vår skiferie i Chamonix.
Det var utrolig bra med en uke ferie, og Chamonix var et bra sted, både for ski og fri! En koselig, liten by, med mange flotte anlegg og gode steder for mat og drikke.

Aiguille du Midi, 3842 m.o.h.
Mont Blanc er gjemt bak skyene til venstre.

Reidar halvveis til Aiguille du Midi. Vi kom dessverre ikke helt opp, pga. full storm på toppen.

André, som også var på besøk hos ham vi var på besøk hos, og meg.

Ja, her ser det jo nesten ut som jeg har litt fart. Snøsprut og greier!

Reidar i godt driv nedover.

Fjellene lager skygge på himmelen! Det har jeg aldri sett før.




1 Comments:
Det så ut som en veldig bra ferie! Selv jeg fikk lyst til å dra på fjellferie.
Post a Comment
<< Home