Ønskeliste
Jeg synes det blir vanskeligere og vanskeligere å skrive ønskeliste, for jeg har jo det meste jeg trenger. Men her kommer en liten liste:
- Tekanne
- Fine "inne"-skjerf (trekantskjerf)
- Brødkurv
- Pasta-øse
- Bøker
- Gartner - som kan komme så ofte det er behov for det for å holde liv i plantene mine. Eventuelt noen gode tips.
- Bidrag til ny datamaskin
- Øredobber - gjerne enkle, men litt store
- Gavekort fra f.eks. H&M, Kremmerhuset, Arts & Crafts, Åhlens/Muji, VeroModa, Glassmagasinet, Oasis... ja, det er vel det vi har av butikker i Tromsø ;)
Og så kommer jeg sikkert på noe mer etterhvert.


0 Comments:
Post a Comment
<< Home