!!!
Det snør i Tromsø.
Og Sigurd Rushfelt og jeg er blitt treningskompiser, så nå er jeg på god vei til å bli toppidrettsutøver.
Av andre nyheter, og litt gammelheter, kan jeg fortelle at:
- Jeg har vært i Oslo på teater. 3 forestillinger på 2 dager. Og jeg møtte mamma, pappa og Thea - kjempekoselig!
- Jeg har vært i London. Teater, shopping og annen moro.
- Jeg har hatt premiere på en forestilling som heter "Evelyn og de grønne"
- Jeg er i full gang med "Bør Børson jr."
- Jeg har vært på Röyksopp-konsert. På hjemmebane i Tromsø for første gang.
- Jeg tilbringer litt for mye tid i den nye kaféen på teatret.
- Jeg trener. Med Sigurd Rushfelt. Hva? Har jeg allerede sagt det? Å, ja...
- Jeg har vært i bryllup - nesten - til Cathrine og Lucky.
- Jeg har handlet litt nytt til leiligheten. Bl.a. noen planter, som delvis lever fortsatt.
- Jeg har hatt besøk av Tiril.
- Jeg får besøk av Cathrine. Og Therese. På en gang.
PS. Når det gjelder Sigurd Rushfelt, så skal det sies at det nærmeste jeg har kommet å trene sammen med ham er å sitte ved siden av ham og tøye ut. Men det er ikke dårlig bare det, eller hva?


3 Comments:
Neida, er ikke dårlig bare det:)
Jeg skal få brukt litt tid i teatercafeen jeg også tenker jeg. Gleder meg til å oppleve nordens Paris!
Jasså jasså, neste steg sammen med Sigurd blir vel å trene styrketrening. Men da må vel du vel kanskje kutte ut noen timer i teaterkafeen?? Skulle vel bare mangle om du ikke tilbragte mye tid i den kafeen...! Gleder meg til å komme opp å se om den er noe å skryte av!!
Håper du har det fint!Hils Reidar.
-Thea<3
Thea's kommentarer tiltredes i sin helhet. mvh. P.
Post a Comment
<< Home