Tuesday, October 6

!!!

Det snør i Tromsø.

Og Sigurd Rushfelt og jeg er blitt treningskompiser, så nå er jeg på god vei til å bli toppidrettsutøver.

Av andre nyheter, og litt gammelheter, kan jeg fortelle at:
  • Jeg har vært i Oslo på teater. 3 forestillinger på 2 dager. Og jeg møtte mamma, pappa og Thea - kjempekoselig!
  • Jeg har vært i London. Teater, shopping og annen moro.
  • Jeg har hatt premiere på en forestilling som heter "Evelyn og de grønne"
  • Jeg er i full gang med "Bør Børson jr."
  • Jeg har vært på Röyksopp-konsert. På hjemmebane i Tromsø for første gang.
  • Jeg tilbringer litt for mye tid i den nye kaféen på teatret.
  • Jeg trener. Med Sigurd Rushfelt. Hva? Har jeg allerede sagt det? Å, ja...
  • Jeg har vært i bryllup - nesten - til Cathrine og Lucky.
  • Jeg har handlet litt nytt til leiligheten. Bl.a. noen planter, som delvis lever fortsatt.
  • Jeg har hatt besøk av Tiril.
  • Jeg får besøk av Cathrine. Og Therese. På en gang.
Det var en kjapp oppdatering av hva som skjer her nordpå.

PS. Når det gjelder Sigurd Rushfelt, så skal det sies at det nærmeste jeg har kommet å trene sammen med ham er å sitte ved siden av ham og tøye ut. Men det er ikke dårlig bare det, eller hva?

3 Comments:

At 8:56 pm, Blogger Cathrine said...

Neida, er ikke dårlig bare det:)

Jeg skal få brukt litt tid i teatercafeen jeg også tenker jeg. Gleder meg til å oppleve nordens Paris!

 
At 5:39 pm, Anonymous Thea said...

Jasså jasså, neste steg sammen med Sigurd blir vel å trene styrketrening. Men da må vel du vel kanskje kutte ut noen timer i teaterkafeen?? Skulle vel bare mangle om du ikke tilbragte mye tid i den kafeen...! Gleder meg til å komme opp å se om den er noe å skryte av!!

Håper du har det fint!Hils Reidar.

-Thea<3

 
At 9:02 am, Anonymous Anonymous said...

Thea's kommentarer tiltredes i sin helhet. mvh. P.

 

Post a Comment

<< Home