På veien igjen!
Da var det tid for Bør-turné. Her kommer noen buss-bilder:

På vei fra Hammerfest. Melkøya med flammen.

Fra Honningsvåg til Lakselv.

Nærmer oss Lyngsalpene.

Lyngsalpene.

Idyllisk...

Men høyspentledninger er det overalt. Selv om det ødelegger utsikten.

Jeg er blitt en stor fan av båtnaust.

Vi venter på sola. Den er bak der et sted.

Kanskje vi får se sola i dag da?

Og der var den endelig! 23. januar 2010, over to måneder siden jeg sist så sola i Nord-Norge, dukker den opp på vei til Harstad.
Som dere ser er det ikke så mange folk på disse bildene. Men det er ikke så mange mennesker her oppe... Skal prøve å få tatt noen bilder av folket jeg er på tur med også, totalt 15 stk (5 skuespillere, 4 musikere, 4 teknikere og 2 sjåfører). Vi koser oss!



0 Comments:
Post a Comment
<< Home